Specialist klantondersteuning
- €3.026 tot €4.523 (Sociaal werk (HK))
- 24 - 28 uur
- 28 - 32 uur
- Spoorhaven 10-18, 2651 AV Berkel en Rodenrijs
Wat ga je doen als specialist klantondersteuning
Als specialist klantondersteuning ben jij de spil in het ondersteunen van klanten bij hun (maatwerk) vraagstukken binnen de kinderopvang. Je onderhoudt intensief contact met gemeentes en andere zorgverleners, en zorgt ervoor dat alle betrokken partijen effectief samenwerken. Jij denkt mee over de beste oplossingen, vooral wanneer er sprake is van specifieke situaties zoals de betrokkenheid van Veilig Thuis of sociaal medische indicaties.Je ondersteunt en adviseert het team Klantcontact & Advies om samen de meest passende oplossingen te vinden, zodat klanten de zorg krijgen die ze nodig hebben. Je zorgt ervoor dat financieringsvraagstukken correct worden toegepast en de juiste regelingen worden ingezet, zodat alles soepel verloopt en de klant uiteindelijk de best mogelijke service krijgt.
In gesprek met jouw toekomstige collega,
bij Hoofdkantoor
Wat zoeken jullie in een collega?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die buiten de kaders denkt en kansen ziet. Iemand die creatief is en een scherp oog heeft voor mogelijkheden. Het is belangrijk om een goede vastlegging te doen van de afspraken of openstaande vragen van en met de klant, zodat je collega’s altijd terug kunnen vinden wat de status is. Zelfstandigheid in je werkzaamheden, maar wel met de collegialiteit om taken van elkaar over te nemen
Kun je meer vertellen over het team?
De afdeling KCA bestaat uit diverse teams: Verkoop, Staf, Support en Klantinfo kraamzorg. De afdeling KCA beantwoordt alle 1e lijn klantvragen, onderzoekt en bespreekt plaatsingsmogelijkheden en adviseert de klant bij het maken van de juiste keuze voor een plaats binnen één van onze kinderopvang en kraamzorg locaties. Het team klantondersteuning is een kleinschalig team waar de lijnen onderling kort zijn en de samenwerking centraal staat. Daarnaast is het team volop in ontwikkeling. Wij werken hybride: dat betekent een fijne combinatie tussen op kantoor en thuiswerken
Waarom is het fijn werken bij gro-up?
Bij gro-up ben je onderdeel van een maatschappelijk betrokken organisatie. Samen met je collega’s uit kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk werk je voor kind, gezin en buurt. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. 3000+ collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.
Dit krijg je van gro-up
Dit breng je mee als specialist klantondersteuning
Het sollicitatieproces in zes stappen
Groeien doe jesamenbij gro-up
Op het hoofdkantoor ben je onderdeel van gro-up, een krachtig netwerk van kraamzorg, kinderopvang, buurtwerk en jeugdhulp. Samen ondersteunen we kind, gezin en buurt van een half jaar voor geboorte, tot het moment dat iemand volledig op eigen benen kan staan. Zo bouwen we samen aan een ideale wereld waarin iedereen de ruimte krijgt om het mooiste uit zichzelf te halen.
