Coördinator servicedesk facility management
- €2.773 tot €4.140 (Sociaal werk (HK))
- 32 - 36 uur
- Spoorhaven 10-18, 2651 AV Berkel en Rodenrijs
Wat ga je doen als coördinator servicedesk facility management
Als coördinator servicedesk facility management ben jij hét centrale aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken binnen gro-up. Samen met drie collega’s zorg jij voor een soepele en tijdige afhandeling van interne verzoeken, meldingen en storingen. Geen dag is hetzelfde. De organisatie is jouw klant. Je coördineert alles wat er speelt op ruim 300 locaties, van het laten repareren van een deur, tot het verhelpen van een storing aan een brandmeldinstallatie. Maar ook ondersteun je de adviseurs die naar de locaties gaan. Je zorgt dat meldingen bij de juiste persoon of leverancier terechtkomen, bewaakt de voortgang en zorgt dat het werk écht gedaan wordt. Zo draag jij iedere dag bij aan een goed draaiende organisatie. Maar je doet meer: je denkt en werkt actief mee aan facilitaire projecten. Denk aan het optimaliseren van ons self service portal, het ontwikkelen de werkwijze van de Servicedesk en het ondersteunen van duurzame initiatieven. Ook moedigen we jou aan om met ideeën te komen die onze processen verbeteren of zelfs vernieuwen.
In gesprek met jouw toekomstige collega,
bij Hoofdkantoor
Wat zoeken jullie in een collega?
Wij zoeken een enthousiaste collega die energie krijgt van het oplossen van problemen, snel schakelt, plezier heeft in contact met mensen en helpt onze servicedesk verder te professionaliseren. Je bent leergierig, ondernemend en pakt de verantwoordelijkheid. Samen tillen we de dienstverlening naar een hoger niveau!
Kun je meer vertellen over het team?
Als coördinator servicedesk val je onder de afdeling Facility Management. De afdeling Facility management is verantwoordelijk voor de facilitaire diensten binnen al onze 300 panden. Het team bestaat uit 25 collega’s, allen met verschillende aandachtsgebieden zoals Facility Management en hospitality. Een fijn en krachtig team waarin iedereen zijn eigen specialisme heeft. Je legt verantwoording af aan de teamleider Facility management. Wij werken hybride: dat betekent een fijne combinatie tussen op kantoor en thuiswerken.
Waarom is het fijn werken bij gro-up?
Bij gro-up ben je onderdeel van een maatschappelijk betrokken organisatie. Samen met je collega’s uit kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk werk je voor kind, gezin en buurt. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. 3000+ collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.
Dit krijg je van gro-up
Dit breng je mee als medewerker servicedesk facility management
Het sollicitatieproces in zes stappen
Groeien doe jesamenbij gro-up
Op het hoofdkantoor ben je onderdeel van gro-up, een krachtig netwerk van kraamzorg, kinderopvang, buurtwerk en jeugdhulp. Samen ondersteunen we kind, gezin en buurt van een half jaar voor geboorte, tot het moment dat iemand volledig op eigen benen kan staan. Zo bouwen we samen aan een ideale wereld waarin iedereen de ruimte krijgt om het mooiste uit zichzelf te halen.
