Assetmanager
- €3.282 tot €4.983 (Sociaal werk (HK))
- 32 - 36 uur
- Spoorhaven 10-18, 2651 AV Berkel en Rodenrijs
Wat ga je doen als assetmanager
Als assetmanager binnen jouw deelportefeuille ben jij de drijvende kracht achter slimme investeringsvoorstellen, locatieanalyses en MJOP’s voor jouw locaties. Jij helpt mee aan het vormgeven van onze portefeuillestrategie welke helpen onze ambities waar te maken. Met jouw scherpe blik zorg je samen met jouw collega’s dat onze 300+ locaties duurzaam, functioneel én efficiënt worden ingezet. Jij neemt het initiatief, adviseert regiomanagers over belangrijke projecten zoals groot onderhoud en locatieaanpassingen, en stuurt de regie bij alle huisvestingsvraagstukken. Van bestaande plekken tot nieuw te verwerven locaties. Je onderhandelt en optimaliseert samen met Facility Management de huisvestingskosten van de toegewezen locaties en speelt een sleutelrol bij het verwerven van nieuwe parels in onze portefeuille. Dit doe jij samen met de portefeuillemanager, regiomanagers en de projectleiders op de afdeling. Bovendien draag je medeverantwoordelijkheid voor alle huur- en verhuurcontracten en ben je hét aanspreekpunt voor juridische en contractuele vraagstukken rondom huur en verhuur. De functie wordt nu nog adviseur vastgoed genoemd. Maar zal binnenkort wijzigen naar assetmanager.
In gesprek met jouw toekomstige collega,
bij Hoofdkantoor
Wat zoeken jullie in een collega?
Wij zoeken een enthousiaste assetmanager voor 32 tot 36 uur die met heldere, goed onderbouwde keuzes nieuwe kansen en ideeën beoordeelt. Iemand die makkelijk contact maakt, proactief kansen ziet en met goede onderhandelingsvaardigheden verschillende belangen samenbrengt om samen mooie resultaten te bereiken.
Kun je meer vertellen over het team?
Onze afdeling Huisvesting (nu nog afdeling Vastgoed) is dé drijvende kracht achter een optimale werkomgeving. Wij zorgen ervoor dat onze (meer dan 300) locaties perfect aansluiten op de behoeften van de organisatie en de gebruikers, nu en in de toekomst. Van het werven en beheren van onze locaties tot het uitvoeren van bouw- en renovatieprojecten: hier gebeurt het! Met een afdeling in ontwikkeling krijg jij volop ruimte om onze strategische huisvestingsvisie verder vorm te geven en impact te maken.
Waarom is het fijn werken bij gro-up?
Bij gro-up ben je onderdeel van een maatschappelijk betrokken organisatie. Samen met je collega’s uit kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk werk je voor kind, gezin en buurt. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. 3000+ collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.
Dit krijg je van gro-up
Dit breng je mee als assetmanager
Het sollicitatieproces in zes stappen
Groeien doe jesamenbij gro-up
Op het hoofdkantoor ben je onderdeel van gro-up, een krachtig netwerk van kraamzorg, kinderopvang, buurtwerk en jeugdhulp. Samen ondersteunen we kind, gezin en buurt van een half jaar voor geboorte, tot het moment dat iemand volledig op eigen benen kan staan. Zo bouwen we samen aan een ideale wereld waarin iedereen de ruimte krijgt om het mooiste uit zichzelf te halen.
