Assetmanager vastgoed
- €3.282 tot €4.983 (Sociaal werk (HK))
- 32 - 36 uur
- Spoorhaven 10-18, 2651 AV Berkel en Rodenrijs
Wat ga je doen als assetmanager vastgoed
Als assetmanager vastgoed geef jij richting aan het strategisch en tactisch beheer van onze vastgoedportefeuille, die voornamelijk bestaat uit gehuurde locaties. Jij bent de verbindende schakel tussen onze interne organisatie, verhuurders, gemeenten, ontwikkelaars en andere externe stakeholders. Met jouw scherpe commerciële blik en gevoel voor maatschappelijke belangen zorg je ervoor dat onze huisvesting toekomstbestendig, betaalbaar en functioneel blijft. Je onderhandelt over nieuwe en bestaande huurovereenkomsten, waarbij je steeds de balans bewaart tussen kwaliteit en kostenefficiëntie. Tegelijkertijd signaleer je kansen voor nieuwe locaties en neem je het voortouw in acquisitietrajecten, van initiatief tot begeleiding. Je analyseert de vastgoedportefeuille kritisch en optimaliseert deze op basis van organisatiedoelen en gebruiksbehoeften. Daarbij investeer je in het opbouwen en onderhouden van duurzame relaties met gemeenten, verhuurders, ontwikkelaars en andere stakeholders. Ook stel je vastgoedrapportages, businesscases en meerjarenplannen op die richting geven aan onze huisvestingsstrategie en besluitvorming ondersteunen.
 In gesprek met jouw toekomstige collega,
  bij Hoofdkantoor
Wat zoeken jullie in een collega?
Wij zoeken een resultaatgerichte vastgoedprofessional met gevoel voor verhoudingen die met heldere, goed onderbouwde keuzes nieuwe kansen en ideeën beoordeelt. Iemand die makkelijk contact maakt, proactief kansen ziet en met goede onderhandelingsvaardigheden verschillende belangen samenbrengt om samen mooie resultaten te bereiken.
Kun je meer vertellen over het team?
Je wordt onderdeel van het assetmanagement team dat valt onder afdeling Huisvesting (nu nog afdeling Vastgoed). Dat is dé drijvende kracht achter een optimale werkomgeving. Wij zorgen ervoor dat onze (meer dan 300) locaties perfect aansluiten op de behoeften van de organisatie en de gebruikers, nu en in de toekomst. Van het werven en beheren van onze locaties tot het uitvoeren van bouw- en renovatieprojecten: hier gebeurt het! Met een afdeling in ontwikkeling krijg jij volop ruimte om onze strategische huisvestingsvisie verder vorm te geven en impact te maken.
Waarom is het fijn werken bij gro-up?
Bij gro-up ben je onderdeel van een maatschappelijk betrokken organisatie. Samen met je collega’s uit kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk werk je voor kind, gezin en buurt. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. 3000+ collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.
Dit krijg je van gro-up
Dit breng je mee als assetmanager
Het sollicitatieproces in zes stappen
Groeien doe jesamenbij gro-up
Op het hoofdkantoor ben je onderdeel van gro-up, een krachtig netwerk van kraamzorg, kinderopvang, buurtwerk en jeugdhulp. Samen ondersteunen we kind, gezin en buurt van een half jaar voor geboorte, tot het moment dat iemand volledig op eigen benen kan staan. Zo bouwen we samen aan een ideale wereld waarin iedereen de ruimte krijgt om het mooiste uit zichzelf te halen.
