Adviseur facility management
- €3.282 tot €4.983 (Sociaal werk (HK))
- 32 - 36 uur
- Spoorhaven 10-18, 2651 AV Berkel en Rodenrijs
Wat ga je doen als adviseur facility management
Als adviseur facility management bij gro-up ben jij het vaste aanspreekpunt voor 50 tot 60 locaties. Jij zorgt dat alles goed geregeld en onderhouden wordt, en denkt mee over hoe onze faciliteiten nóg beter kunnen aansluiten bij de behoeften van kind, gezin en buurt. Je bezoekt regelmatig de locaties om te zien wat er speelt en wat er nodig is. Van het bewaken van onderhoud tot het doorvoeren van verbeteringen: jij bent er om te zorgen dat alles soepel verloopt. Daarbij werk je nauw samen met leveranciers en collega’s om storingen of vragen op te lossen. Techniek schuw je niet, ook al ben je geen specialist. Jij zoekt het uit, stelt de juiste vragen en zorgt dat er een oplossing komt. Daarnaast heb je interesse in wet- en regelgeving en volg je de ontwikkelingen hierin op de voet. Zo zorg je dat onze locaties niet alleen goed onderhouden zijn, maar ook voldoen aan de geldende normen en richtlijnen.
In gesprek met jouw toekomstige collega,
bij Hoofdkantoor
Wat zoeken jullie in een collega?
Jij bent hands-on, pakt door en weet je ideeën om te zetten in zichtbaar resultaat. Je ziet geen problemen, maar kansen. Met een scherp oog voor processen en een flinke dosis energie ontzorg je onze regio- en locatiemanagers volledig op het gebied van facility management. Je denkt graag mee over hoe het nóg beter kan en draagt actief bij aan het vernieuwen van onze visie op facilitaire dienstverlening.
Kun je meer vertellen over het team?
Als adviseur facility management val je onder de afdeling Facility Management. De afdeling is verantwoordelijk voor de facilitaire diensten binnen al onze 300 panden. Het team bestaat uit 25 collega’s, allen met verschillende aandachtsgebieden zoals Facility Management en Hospitality en dienstverlening. Een fijn en krachtig team waarin iedereen zijn eigen specialisme heeft. Je legt directe verantwoording af aan de teamleider Facility management. Wij werken hybride: dat betekent een fijne combinatie tussen op locaties en kantoor.
Waarom is het fijn werken bij gro-up?
Bij gro-up ben je onderdeel van een maatschappelijk betrokken organisatie. Samen met je collega’s uit kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk werk je voor kind, gezin en buurt. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. 3000+ collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.
Dit krijg je van gro-up
Dit breng je mee
Het sollicitatieproces in zes stappen
Groeien doe jesamenbij gro-up
Op het hoofdkantoor ben je onderdeel van gro-up, een krachtig netwerk van kraamzorg, kinderopvang, buurtwerk en jeugdhulp. Samen ondersteunen we kind, gezin en buurt van een half jaar voor geboorte, tot het moment dat iemand volledig op eigen benen kan staan. Zo bouwen we samen aan een ideale wereld waarin iedereen de ruimte krijgt om het mooiste uit zichzelf te halen.
