Terug naar overzicht

GROEI MEE

als teamleider klantcontact en advies 
 
op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs 
32 tot 36 uur per week, dagen in overleg 

In de rol van teamleider speel je een cruciale rol bij het inspireren van je team. Samen met je collega-teamleider heb je de verantwoordelijkheid voor de aansturing van een team van 40 medewerkers, waarvan er 20 onder jouw directe leiding vallen. Je bent niet alleen hun leidinggevende, maar ook hun bron van inspiratie, kennisdrager en coach. 

Het bedenken en implementeren van innovatieve werkprocessen en het verbeteren van bestaande procedures geven je veel voldoening. Daarbij heb je een betrokken en gedreven persoonlijkheid met gevoel voor kwaliteit. Je kunt snel schakelen en bent een stevige gesprekspartner op diverse niveaus binnen de organisatie. Je hebt oog voor zowel de mens als het resultaat. 

En wat maakt het nog meer leuk? 
Als gro-up staan we voor groei en zijn wij continu in beweging. Hierdoor komen er veel vernieuwende projecten op ons af, waar alle afdelingen binnen de organisatie mee te maken hebben. Samen met je collega teamleider en de manager klantcontact en advies kun jij een belangrijke bijdrage leveren aan het voortdurend verder ontwikkelen van de afdeling. 
 
Jouw nieuwe werkplek 
Wij zijn gro-up. We zorgen dat ieder kind de ruimte krijgt om het mooiste uit zichzelf te halen. En daar speelt KCA een belangrijke rol in. De afdeling KCA is werkzaam in de domeinen kinderopvang, jeugdhulp en kraamzorg. De afdeling adviseert en ondersteunt onze klanten bij het proces van aanvragen voor de dienstverlening bij gro-up, zodanig dat de juiste zorg wordt geboden. Hierbij wordt rekening gehouden met het realiseren van een optimale bezetting/koppeling van ons aanbod.

In de rol van teamleider stuur je een team aan dat staat opgesteld voor het domein kinderopvang. Zij zijn het visitekaartje van onze organisatie en adviseren klanten over hun inschrijving, een passend productaanbod en bijvoorbeeld de facturen. Daarnaast maken ze de meest efficiënte kindplanning voor onze kinderdagverblijven, peuteropvang en buitenschoolse opvang.  

Je rapporteert aan de manager klantcontact en advies.  

Wat breng jij?

Jij bent een belangrijke sparringpartner voor onze manager klantcontact en advies. Je bent praktisch ingesteld en bent iemand met overzicht en visie. Als betrokken leidinggevende ben je motiverend en vind je het leuk om als vraagbaak het team verder te helpen in haar ontwikkeling.  

Daarnaast vragen wij van jou: 

  • Meerdere jaren ervaring leidinggevende ervaring (en ervaring met de gehele HR-cyclus). 

  • Een mensgerichte houding, overtuigingskracht en doortastendheid. 

  • Kunnen werken in een hectische omgeving waarbij je je kalmte bewaart en het team richting 
    blijft geven. 

  • Een relevante hbo-opleiding bij voorkeur aangevuld met een managementopleiding of de 
    bereidheid dit op korte termijn te behalen. 

  • Het bijhouden van relevante wet- en regelgeving is vanzelfsprekend voor jou. 

  • Indien je ervaring en kennis hebt van de kinderopvang is dit een pre.

  • Kandidaten met passende ervaring in de contactcenter branche worden van harte uitgenodigd te reageren.

Wat gro-up jou biedt

Wij zijn gro-up en maken met 3000 collega’s –in allerlei specialismen - het verschil voor kinderen en hun ouders/opvoeders. Zo’n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen. Verder bieden we jou: 

  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 3.515,- en maximaal € 5.272,- op basis van een 36-urige werkweek, cao Sociaal werk schaal 10. Afhankelijk van kennis en ervaring.  

  • Loopbaanbudget (LBB) om opleidingen en studies te volgen.  

  • Een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er vrije dagen van te kopen. 

  • Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg & Welzijn. 

  • Als een sterke werkgever kan gro-up je een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden bieden, met o.a. een fietsplan, collectieve verzekeringen, een thuiswerkvergoeding en een regeling voor thuiswerkmiddelen. 

Wil je meer weten?

Voor vragen over de functie en het team kun je contact opnemen met Amber van der Most, Team Lead Recruitment, bereikbaar op telefoonnummer 06-45794810.

Solliciteren

Je sollicitatie zien we met plezier tegemoet! 

De sollicitatieprocedure bestaat uit een kennismakingsgesprek met recruitment, gesprek met de manager KCA en de andere teamleider, een assessment plus terugkoppeling en een arbeidsvoorwaardengesprek.

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures