Terug naar overzicht

De baan

Voor de afdeling Financiële Administratie zijn wij per direct op zoek naar een

(Senior) financieel specialist
32 tot 36 uur per week, dagen in overleg

Voel jij je thuis in een bevlogen professioneel team, waarbinnen je de ruimte krijgt om te groeien, jezelf te ontwikkelen en je echt het verschil kunt maken? Lees dan snel verder!

Dit ga je doen
Als financieel specialist zorg jij samen met jouw collega’s voor een goed functionerende financiële administratie. Jij wordt verantwoordelijk voor het controleren, verwerken en analyseren van financiële (sub)administraties en processen. Jouw analyse is grondig, dus afwijkingen gaan niet zomaar aan jouw neus voorbij. Met jouw expertise weet je dat correct af te handelen. Daarnaast doe jij je uiterste best om zoveel mogelijk relevante sturingsinformatie te verzamelen om daarmee de juiste rapportages te kunnen opstellen.

Jouw nieuwe werkplek
De afdeling Financiën heeft tot doel een betrouwbare, volledige en tijdige financiële administratie en rapportage te voeren, die aan alle eisen voldoet. Met elkaar verzorgen wij de debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, kas- en bankzaken, grootboek, fiscale aangiften en rapportering. Je legt verantwoording af aan de teamleider financiële administratie.

Wat breng jij?

Jij duikt voor de volle 100% in onze financiële administratie, waarbij alleen het beste resultaat goed genoeg is voor jou. Je hebt een sterk ontwikkeld cijfermatig inzicht en analytische vaardigheden. Daarnaast ben je sociaal vaardig, communicatief sterk, kun jij snel schakelen en zie jij verbanden. Ook heb jij:

  • Een afgeronde hbo opleiding bij voorkeur in de richting van bedrijfseconomie, accountancy of bedrijfsadministratie.
  • Ruime ervaring met Excel.
  • Actuele kennis van (fiscale) vakgerelateerde ontwikkelingen.
  • Meerdere jaren relevante werkervaring, bij voorkeur in de non-profitsector.
  • Kennis van geautomatiseerde financiële systemen en boekhoudprogramma’s.

Wat gro-up jou biedt

Wij bieden jou een uitdagende functie binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is en met mogelijkheden om met ons mee te groeien, om te leren en jezelf te ontwikkelen. Ook krijg je van ons:

  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 2.780,- en maximaal € 3.961,- op basis van een 36-urige werkweek. Dit valt onder de cao Sociaal Werk schaal 8.
  • Loopbaanbudget (LBB) om opleidingen en studies te volgen.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er vrije dagen van te kopen.
  • Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan, collectieve ziektekosten verzekering, en een collectief verzekeringsplan voor medewerkers (verkeer, woon, recreatie en rechtsbijstand).
  • Een regeling voor thuiswerkmiddelen en een thuiswerkvergoeding.

Wil je meer weten?

Stel ze aan Aniel Gobardhan, Manager Business Control en Financiën, bereikbaar via 06- 23786013.

Solliciteren

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes en afsluitend een arbeidsvoorwaardengesprek. Uiteraard houden wij hierbij rekening met de corona maatregelen.

Interesse? Solliciteer dan online en overtuig ons waarom wij jou voor een gesprek moeten uitnodigen.

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures