-
Plaats
Groei mee
als senior adviseur vastgoed
op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs
voor 32 tot 36 uur per week
De baan
Samen met de adviseurs vastgoed draag je bij aan het vastgoedbeheer van circa 300 panden van gro-up, waarbij jij in staat bent op hoofdlijnen te sturen, problemen tijdig weet te signaleren en bij te sturen. Als senior adviseur vastgoed begeleidt jij de meer complexere en/of omvangrijkere huisvestingsprojecten. De coaching en begeleiding van de adviseurs vastgoed ligt ook in jouw handen. Je coacht op inhoud, prioritering en je draagt bij aan het oplossen van interne vraagstukken op de afdeling om de kwaliteit van de afdeling te optimaliseren. Daarnaast adviseer je directie en management over complexe vastgoedvraagstukken en weet je jouw advies vanuit meerdere invalshoeken, zoals wet- en regelgeving en bouwkundige aspecten, te benaderen. Dat maakt jouw werk enorm veelzijdig.
En wat maakt het nog meer zo leuk?
Als gro-up staan we voor groei en zijn wij continue in beweging. Een greep van de groeistappen die we de komende jaren willen gaan zetten zijn: het verder uitwerken van strategisch beleid op het gebied van vastgoed en we willen de locaties gaan restylen en stappen maken om de locaties verder te verduurzamen. Een grote klus met +/- 300 locaties die wij huren! Ook spelen wij als afdeling in op nieuwe ideeën, aangezien gro-up volop in ontwikkeling is. Hierdoor komen er veel vernieuwende projecten op ons af en hebben wij met alle afdelingen binnen de organisatie te maken. De afwisseling en diversiteit van de werkzaamheden, maar ook het snelle schakelen maken ons werk zo onwijs leuk.
Jouw nieuwe werkplek
Als senior adviseur vastgoed val je onder de afdeling Vastgoed. Je krijgt 11 directe collega’s. De afdeling Vastgoed werkt in nauwe samenwerking met de afdeling Facility Management. Je legt verantwoording af aan de manager vastgoed.
Wat breng jij?
Jij voelt je helemaal thuis in vastgoed vraagstukken en duikt hier voor de volle 100% in. Je bent leergierig, ondernemend en je pakt de verantwoordelijkheid. Je hebt ervaring met coachen van collega’s en haalt daar veel plezier uit. Je neemt initiatieven en bent daarmee een motor van vernieuwing. En misschien het allerbelangrijkste: jij vindt het tof om samen met jouw collega’s ervoor te zorgen dat ons vastgoed altijd in topconditie is! Daarnaast vragen wij van jou:
- Een afgeronde hbo-opleiding, zoals Bouwkunde of Facility Management.
- Minimaal 5 jaar werkervaring binnen de harde kant van Facility Management.
- Kennis over wat er allemaal bij huisvesting komt kijken.
- Een projectmatige aanpak om (onderhouds-)projecten gestructureerd aan te vliegen.
- De competentie goed om te kunnen gaan met werkzaamheden die onder tijdsdruk staan en jij weet bij onverwachte gebeurtenissen snel te schakelen en te improviseren.
- Goed overzicht over jouw werk en je kan prioriteiten stellen.
- Een rijbewijs B. De (lease)auto krijg je van ons.
Wat gro-up jou biedt
Je komt terecht in een fijn team waarin we voor elkaar klaar staan, kennis met elkaar delen en van elkaar leren. We houden van een grapje (dus breng die van jou vooral mee!) en vieren successen graag met elkaar Tegelijk ben je deel van iets groters: gro-up waar we met 3000 collega’s – in allerlei specialismen - het verschil maken voor kinderen en hun ouders/opvoeders. Zo’n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen. Verder bieden wij:
- Je bent vrij om je tijd in te delen. Deels op kantoor en deels thuis werken.
- Je werkt in een dynamische vernieuwende organisatie waarin je gaat bijdragen aan de realisatie van de groeivisie van gro-up.
- Een bruto maandsalaris van minimaal € 3.285,- en maximaal € 4.927,- op basis van een 36-urige werkweek. Afhankelijk van kennis en ervaring. Dit valt onder cao Sociaal werk schaal 10.
- Loopbaanbudget (LBB) om opleidingen en studies te volgen.
- Een individueel keuzebudget (IKB) van minimaal 17% waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er vrije dagen van te kopen.
- Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg & Welzijn.
- Een leaseauto om van en naar locaties te rijden.
- Hybride werken, deels werken op kantoor en deels thuis werken.
- Als een sterke werkgever kan gro-up je een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden bieden, met o.a. een fietsplan, collectieve verzekeringen, een thuiswerkvergoeding en een regeling voor thuiswerkmiddelen.
- Een bonus van € 750,- als je een nieuwe gro-up collega aanbrengt.
Wil je meer weten?
Voor vragen kun je terecht bij Annemarie, recruiter, bereikbaar via 06 83 12 52 85.
Solliciteren
De sollicitatieprocedure bestaat uit twee sollicitatiegesprekken en een arbeidsvoorwaardengesprek. Ook is het verkrijgen van een VOG-verklaring onderdeel van de procedure. Je sollicitatie zien we met plezier tegemoet.