Terug naar overzicht

De baan

Groei mee
als procesregisseur subsidies en aanbestedingen

op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs
32 tot 36 uur per week

De baan

Als procesregisseur subsidies en aanbestedingen vervul je een backoffice georiënteerde functie waarin  je je richt op het signaleren van kansen op gesubsidieerde samenwerkingen en de procesgang. Dit binnen de taakvelden: ‘uitvoeren van subsidie- en aanbestedingstrajecten’ en ‘verantwoorden van de toegekende middelen’. Je bent verantwoordelijk voor de tijdige en juiste procesgang rondom deze taakvelden en binnen alle domeinen van gro-up: kinderopvang, buurtwerk, jeugdhulp, onderwijs en kraamzorg. Daarnaast breng je zowel in- als extern partijen bij elkaar die een bijdrage leveren en/of beslissingen nemen rondom deze taakvelden. Hoewel het een zelfstandige functie is, werk je in een enthousiast team en zoek je je collega’s dan ook regelmatig op. Want, een goede samenwerking staat voor jou voorop!

Je werkplek
De afdeling publieke middelen en samenwerking is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het (strategisch) beleid en de uitvoering daarvan rondom het opbouwen en onderhouden van samenwerkingen met opdrachtgevers en uitvoeringspartners, waardoor kinderen, gezinnen en buurten zich optimaal kunnen ontwikkelen en groeien. Zodanig dat het beleid aansluit op de groeivisie en organisatievisie, -strategie en -doelstellingen van gro-up. We werken, voor het realiseren van de afdelingsdoelstellingen, nauw samen met alle domeinen/afdelingen binnen gro-up, waaronder de afdeling onderzoek & ontwikkeling, om de consistentie, kwaliteit en voortgang van de uitvoering van de processen te bewaken.

Wat breng jij?

Je bent proactief en ondernemend in het volgen van subsidies en aanbestedingstrajecten en beschikt over de vaardigheden om collega’s te instrueren en te stimuleren. Daarnaast heb jij:

Wat gro-up jou biedt

Een warm welkom in ons team. Tegelijk ben je deel van iets groters: gro-up waar we met 3000 collega’s –in allerlei specialismen - het verschil maken voor kinderen en hun ouders/opvoeders. Zo’n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen. Daarnaast bieden wij jou:

  • Een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je hebt de mogelijkheid om thuis te werken, we werken namelijk hybride en hebben hiervoor een thuiswerkvergoeding en faciliteren thuiswerkmiddelen zoals een fijn bureau, etc.
  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 2.780,- en maximaal € 3.961,- op basis van een 36-urige werkweek (cao Sociaal Werk schaal 8), afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Loopbaan budget (LBB) om opleidingen en studies te volgen.
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt.
  • Een pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW).
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan, collectieve ziektekosten verzekering en een collectief verzekeringsplan voor medewerkers (verkeer, woon, recreatie en rechtsbijstand).

Wil je meer weten?

Op deze website stellen we ‘gro-up’ aan je voor.

Je bent altijd welkom met vragen bij Sanne Brand, recruiter, bereikbaar via 06-13385159.

Solliciteren

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee sollicitatiegesprekken en een arbeidsvoorwaardengesprek. Je sollicitatie zien we met plezier tegemoet.

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures