Terug naar overzicht

Haal het mooiste uit jezelf

als procesregisseur subsidies en aanbestedingen op ons hoofdkantoor

24 uur per week

maandsalaris tussen € 3.156 tot € 4.496 obv 36 uur

Als procesregisseur subsidies en aanbestedingen schakel je veel tussen onze collega's en verschillende betrokken (externe) organisaties. Je weet wat er verwacht wordt in de verschillende processen en vertaalt de eisen moeiteloos naar een realistisch plan van aanpak Je bent goed in het bewaken van deadlines en motiveert de stakeholders om alles op tijd aan te leveren.

Jouw nieuwe werkplek

Jouw standplaats is de afdeling subsidies en aanbestedingen. Als een van de 6 procesregisseurs, werk je nauw samen met de (senior) adviseur samenwerking en groei, met (regio)managers en medewerkers van andere afdelingen die (eind)verantwoordelijk zijn (voor aanleveren van informatie) voor subsidie- en aanbestedingstrajecten en verantwoordingen. Je rapporteert aan de manager subsidies en aanbestedingen. Je kunt rekenen op een open, gezellige werksfeer waarin iedereen toegankelijk is en waar we actief van elkaar leren.

Je wordt onderdeel van gro-up. Waar je samen met je collega’s uit kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk werkt voor kind, gezin en buurt. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. Gepassioneerde collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.    

Wat ga je doen als procesregisseur subsidies en aanbestedingen?

Als procesregisseur subsidies en aanbestedingen vervul je de rol van een spin in het web binnen onze organisatie. Je zet lijnen uit naar de betrokken organisaties en collega’s om een subsidieaanvraag op te starten of om een verantwoording te onderbouwen. Ook neem je hierin de regie en zorg je dat de verkregen informatie bij de juiste personen wordt aangeleverd. Naast het meewerken in het gehele proces rondom de subsidies ben je samen met het team verantwoordelijk voor het overzicht en actie ondernemen op de aankomende deadlines die op de planning staan.

Het opstellen van verantwoordingen en eventuele prognoses op cijfermatig gebied verloopt via het maken van rapportages in Excel dus het hebben van cijfermatig inzicht en kennis van Office worden in jou als collega zeer gewaardeerd. Je hoofdtaken in deze functie kunnen worden samengevat in het ‘uitvoeren van subsidie- en aanbestedingstrajecten’ en ‘verantwoorden van de toegekende middelen’.
Goed om te weten: voor al onze domeinen en gemeenten zijn subsidies van toepassing, wat resulteert in een afwisselende baan waarbij je veel moet schakelen.

Dit krijg je van gro-up

  • Een maandsalaris van € 3.156 tot € 4.496 op basis van 36 uur, volgens cao Sociaal werk schaal 8. Afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Hybride werken is bij ons de norm, deels werken op ons gezellige hoofdkantoor, en deels vanuit je ingerichte thuiswerkplek.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er extra vrije dagen van te kopen.
  • Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een pensioenregeling, €0,23/km reiskostenvergoeding, collectieve verzekeringen en een fietsplan. Maar ook voorrang op gro-up kinderopvang voor jouw eigen kinderen.
  • De ruimte om het mooiste uit jezelf te halen. Met opleidingen en coaching, uitjes met de personeelsvereniging of lekker sporten op kantoor.

Dit breng je mee als procesregisseur subsidies en aanbestedingen

Je bent proactief, precies en ondernemend in het volgen van trajecten en projecten en beschikt over de vaardigheden om collega’s te instrueren en te stimuleren. Daarnaast heb jij:

  • Bij voorkeur kennis en inzicht in en anders affiniteit met de wereld van subsidies en aanbestedingen.
  • Een planmatige en organisatorisch sterke instelling en ben je in staat om werkzaamheden en projecten te regisseren.
  • Gevoel voor het erkennen van kansen/mogelijkheden voor de organisatie en het adequaat daarop handelen.
  • Een oplettende blik in het signaleren van knelpunten en mogelijkheden.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie voor het onderhouden van contacten binnen en buiten de afdeling/organisatie.

Word een gro-upper!

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal! Vul het sollicitatieformulier hieronder in of solliciteer via de WhatsApp-button en wij nemen contact met je op. Eerst nog wat vragen? Bel of app Annemarie via 06 83 12 52 85.

Zijn we na een telefonische intake allebei enthousiast? Dan plannen we meteen een sollicitatiegesprek op ons kantoor in Berkel en Rodenrijs. Is er van beide kanten een match? Dan volgt er een tweede gesprek en een arbeidsvoorwaardengesprek en ben jij straks een echte gro-upper!

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures