Terug naar overzicht

De baan

Groei mee
als medewerker personeels- en salarisadministratie
 

op het hoofdkantoor van Kraamzorg Rotterdam
24 tot 36 uur per week, dagen in overleg


De baan

Jij bent het aanspreekpunt op het gebied van personeels- en salarisadministratie.
Alle administratieve werkzaamheden m.b.t. instroom, doorstroom en uitstroom behoren tot jouw takenpakket. Je verzorgt de volledige salarisadministratie waarbij je verantwoordelijk bent voor de correcte verwerking van mutaties, het importeren en verwerken van gegevens t.b.v. de salarisverwerking in het salarissysteem AFAS. Je draagt zorg voor de voorbereiding, het invoeren en de nacontrole.  Door jouw klantgerichte houding weet jij als geen ander alle vragen van managers en medewerkers op een professionele manier te beantwoorden. Je verrast hen in positieve zin met gevraagd en ongevraagd advies en denkt mee over de verbetering van werkprocessen.  Daarnaast fungeer je ook als functioneel beheerder voor ons personeels- en salarissysteem en zorg je voor een tijdige aanlevering van diverse management rapportages.

Jouw nieuwe werkplek

Jij gaat aan de slag op het hoofdkantoor van Kraamzorg Rotterdam. Als één van de oudste en grootste kraamzorgorganisaties hebben wij de meeste ervaring en deskundigheid in de kraamzorg. We zijn ook de meest vernieuwende organisatie met succesvolle concepten als het kraamzorghotel, de geboortehotels en geboortecentra. Andere zorgverleners in de geboortezorg zoals verloskundigen en ziekenhuizen werken graag nauw met ons samen.

Wij zijn sinds kort onderdeel van gro-up. Op het hoofdkantoor van gro-up in Berkel en Rodenrijs werken we met een team van 50 HR collega’s
dagelijks aan het professionaliseren en verder ontwikkelen van het HR beleid. Uiteraard kun jij ook op dit team terugvallen.
 

Wat breng jij?

Het belangrijkste: durf, energie en de nieuwsgierigheid. Een open oog voor je omgeving. Snel kunnen schakelen in nieuwe samenwerking. Verder heb je:

  • Een afgeronde mbo 4 opleiding.
  • Kennis van wet- en regelgeving op het gebied van HR en payroll.
  • Meerdere jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent communicatief sterk op diverse niveaus.
  • Je hebt ruime ervaring met AFAS.
  • Indien je in het bezit bent van een praktijkdiploma Loonadministratie(PDL) is dit een pre.
  • Je denkt in oplossingen en bent daarbij voortdurend alert op verbetering in de procesgang.
  • Je bent servicegericht en in staat om in oplossingen te denken.
  • Je hebt goede kennis van Excel.

 

Wat gro-up jou biedt

Je wordt met open arme ontvangen binnen ons klein kraamzorg team. Tegelijk ben je deel van iets groters: gro-up waar we met 3000 collega’s –in allerlei specialismen - het verschil maken voor kinderen en hun ouders/opvoeders. Zo’n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen. Verder bieden wij:

  • Salaris volgens de cao Sociaal Werk , bruto € 2.348,- tot € 3.361,- per maand bij een dienstverband van 36 uur per week.
  • Loopbaanbudget (LBB) om opleidingen en studies te volgen. Groei
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van minimaal 17% waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er vrije dagen van te kopen.
  • Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Als een sterke werkgever kan gro-up je een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden bieden, met o.a. een fietsplan en collectieve verzekeringen.
  • De mogelijkheid tot thuiswerken.

Wil je meer weten?

Op deze website stellen we ‘gro-up’ aan je voor.

Voor vragen ben je altijd welkom bij Annemarie, recruiter, op 06 83 12 52 85.

Solliciteren

De sollicitatieprocedure bestaat uit een sollicitatiegesprek en een arbeidsvoorwaardengesprek. Je sollicitatie zien we met plezier tegemoet.

gro-up. Alles draait om groeiruimte. 

Wij zijn gro-up. We zorgen dat ieder kind de ruimte krijgt om het mooiste uit zichzelf te halen. Groeiruimte maken, daar werken wij aan in onderwijs, jeugdhulp, kinderopvang, buurtwerk en kraamzorg.

Bij alles wat gro-up doet, hebben we bijzondere aandacht voor de directe omgeving: het gezin, de buurt, de voorzieningen en lokale organisaties. Met onze aanpak, onze kennis en wijsheid hebben we ook echt invloed op die omgeving. We halen voordeel en werkplezier uit verbinding. Ook op het hoofdkantoor ervaar je die kracht.

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures