Terug naar overzicht

Groei mee

als manager finance en control

op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs
voor 36 uur per week



De baan


Als manager finance & control ben je het ‘financieel geweten’ van gro-up en geef je leiding aan de afdeling Finance & Control. De afdeling bestaat uit 12 enthousiaste en gedreven medewerkers. Jij bent de verbindende factor. Inspirerend en coachend coördineer je de werkzaamheden en haal je het beste in je collega’s naar boven. Samen zorgen jullie ervoor dat de afdeling naar een hoger niveau wordt getild.

Met je drive om continu te verbeteren draag je bij aan het realiseren van beleid en het efficiënter maken van processen en onze dienstverlening. Je bent in staat om verbanden te leggen en een visie te ontwikkelen. Of je project nu gericht is op het optimaliseren van processen, het doorvoeren van wettelijke wijzigingen, of het aanpassen van beleid, vol enthousiasme neem jij je omgeving mee. Natuurlijk adviseer je ook onze directie proactief om goede keuzes te maken. Jouw stuurinformatie zorgt ervoor dat onze maatschappelijke en ambitieuze organisatie de doelstellingen realiseert.

 

Kortom: een uitdagende functie waarin jij een grote bijdrage levert aan het ‘in control’ zijn en blijven van onze organisatie.

Jouw nieuwe werkplek

De afdeling Finance & Control heeft tot doel een betrouwbare, volledige en tijdige financiële administratie en rapportage te voeren, welke voldoet aan de wettelijke eisen en de eisen van accountant en Belastingdienst, voor alle onderdelen van gro-up. Binnen de afdeling opereren de volgende teams:

  • Team Business Control verzorgt de fiscale aangifte en jaarrekeningen, is verantwoordelijk voor het opstellen van rapportages en het uitvoeren van diverse financiële analyses en adviseert de business in het kader van de uitvoering van de planning & control cyclus. Ook speelt het team een belangrijke rol in de verdere ontwikkeling van rapportages vanuit het datawarehouse.
  • Team Grootboek verzorgt de grootboekadministratie.
Je legt verantwoording af aan de directeur processen en bent onderdeel van het MT.

Wat breng jij?

Jij bent een belangrijke sparringpartner voor onze directie. Je bent praktisch ingesteld en bent iemand met overzicht en visie. Als betrokken leidinggevende ben je motiverend en vind je het leuk om als vraagbaak het team verder te helpen in haar ontwikkeling. Daarnaast heb jij:

  • Een relevante hbo/wo-opleiding (bij voorkeur in de richting van accountancy/bedrijfseconomie of bedrijfskunde).
  • Vakinhoudelijke expertise, een gedegen financiële achtergrond.
  • Ruime ervaring als leidinggevende van een financiële afdeling.
  • Een helikopterview om de complexiteit en de verschillende belangen te kunnen duiden.
  • Analytisch vermogen voor het structureren van beleidslijnen naar concrete, haalbare en consistente doelen.
  • Inspirerende en coachende managementstijl om de afdeling mee te nemen in de volgende ontwikkelfase.
    Ontwikkelfase richt zich op vaststellen van procedures, rol- en taakverantwoordelijkheden van diverse functies.
  • Ervaring met het leiden van het implementatieproces van een financiële systeem.
  • Actuele kennis van fiscale wet- en regelgeving is een pre.

Wat gro-up jou biedt

Wij zijn gro-up. Hier maken wij met 3000 collega’s –in allerlei specialismen - het verschil voor kinderen en hun ouders/opvoeders. Zo’n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen. Verder bieden we jou:

  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 3.845,- en maximaal € 6.065,- op basis van een 36-urige werkweek. Afhankelijk van kennis en ervaring. Dit valt onder cao Sociaal werk schaal 12.
  • Loopbaanbudget (LBB) om opleidingen en studies te volgen.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van minimaal 17% waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er vrije dagen van te kopen.
  • Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Hybride werken, deels werken op kantoor en deels thuis werken.
  • Leuke gratis activiteiten via onze activiteitenkalender zoals sporten onder werktijd en verschillende workshops.
  • Als een sterke werkgever kan gro-up je een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden bieden, met o.a. een fietsplan, collectieve verzekeringen, een thuiswerkvergoeding en een regeling voor thuiswerkmiddelen.

Wil je meer weten?

Voor vragen kun je terecht bij Annemarie, recruiter, bereikbaar via 06 83 12 52 85.

Solliciteren

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee sollicitatiegesprekken en een arbeidsvoorwaardengesprek. Ook is het verkrijgen van een VOG-verklaring is onderdeel van de procedure. Je sollicitatie zien we met plezier tegemoet.

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures