Terug naar overzicht

Haal het mooiste uit jezelf

Groei mee
als HR business partner


op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs
32 uur per week


De baan

Als HR businesspartner ben je onderdeel van het management binnen jouw groeidomein! Je vertegenwoordigt de menskant van alle vraagstukken die besproken worden in het managementteam. Je hebt een sturende rol als het gaat om thema’s die HR raken en bent een stevige gesprekspartner op strategisch niveau. Ook de meer tactische vertaling daarvan valt onder jouw verantwoordelijkheid. Daarnaast ben je ook betrokken bij de implementatie van HR initiatieven en het ontwikkelen van leiderschap. Je volgt maatschappelijke- en demografische ontwikkelingen op de voet, vormt daarop een HR-visie en creëert daar draagvlak voor binnen het domein. Doordat je dicht op de business zit weet je per thema feilloos aan te voelen waar en hoe je de meeste impact kan maken.

Als ervaren HR professional, neem je daarnaast het voortouw in het creëren van eenheid binnen het team van HR business partners. Je stuurt  je 5 collega HR business partners functioneel aan en zorgt dat ze inhoudelijk worden uitgedaagd op diverse HR thema’s.  

Kortom, vanuit jouw senioriteit in het vak is deze dubbele rol een logische stap. Jij bent niet alleen de kracht achter het versterken van onze strategische HR-pijlers in jouw groeidomein, maar ook een inspirerende sparringpartner voor het team. Als jij de uitdaging zoekt om zowel strategisch als operationeel te werken en een actieve rol te spelen in het vormgeven van ons HR-landschap, dan verwelkomen wij jou graag als onderdeel van ons team.

Jouw nieuwe werkplek

Met een team van meer dan 50 HR collega’s werken we dagelijks aan het professionaliseren en verder ontwikkelen van het HR beleid. Je wordt één van de 6 HR Business Partners binnen het team Businesspartnering & HR Projecten. Er wordt nauw samengewerkt om een optimale dienstverlening te realiseren. Je legt verantwoording af aan de directeur HR.

Je mag rekenen op een open en informele werksfeer. Dit betekent dat iedereen toegankelijk is, op ieder niveau binnen de organisatie. En dat we graag van elkaar leren.

In de rol van HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor het groeidomein kraamzorg (300/350 medewerkers).
 

Wat breng jij?

Je bent iemand die flexibel mee kan groeien met de organisatie en die het leuk vindt om mee te bouwen aan de ontwikkelingen. Je zoekt graag de samenwerking op en je bent in staat om te schakelen tussen operationele en tactisch-strategische thema’s. Daarnaast vragen wij van jou:

  • Minimaal 5 tot 7 jaar ervaring in een soortgelijke functie in een (middel) grote organisatie.
  • Een afgeronde hbo-of wo diploma.
  • Je hebt sterke verbindende, communicatieve en adviesvaardigheden.
  • Je bent nieuwsgierig, proactief maar van nature ook doelgericht.
  • Je streeft naar duurzame oplossingen, gericht op de kern van het vraagstuk en weet jouw visie en adviezen stevig te onderbouwen met analyses en data.
  • Actuele kennis van wet- en regelgeving.
  • Een flinke portie gezelligheid (dat is voor je collega’s ook wel zo leuk).
  • Beschikking over een eigen auto.

Wat gro-up jou biedt

Je komt terecht in een fijn hecht team. Tegelijk ben je deel van iets groters: gro-up waar we met 3000 collega’s –in allerlei specialismen - het verschil maken voor kinderen en hun ouders/opvoeders. Zo’n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen.

  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 3.656,- en maximaal € 5.483,- op basis van een 36-urige werkweek. Dit valt onder de cao Sociaal Werk schaal 10.
  • Loopbaanbudget (LBB) om opleidingen en studies te volgen.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er vrije dagen van te kopen.
  • Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Als een sterke werkgever kan gro-up je een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden bieden, met o.a. een fietsplan, collectieve verzekeringen, een thuiswerkvergoeding en een regeling voor thuiswerkmiddelen.
  • Hybride werken, deels werken op kantoor en deels thuis werken.

Wil je meer weten?

Voor vragen ben je altijd welkom bij Annemarie, recruiter, op 06 83 12 52 85.

Solliciteren

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee sollicitatiegesprekken en een arbeidsvoorwaardengesprek. Je sollicitatie zien we met plezier tegemoet.

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures