Terug naar overzicht

De baan

Groei mee
als arbeidsmarktcommunicatiespecialist

voor 32 tot 36 uur per week
op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs.  


De baan

De arbeidsmarkt verandert. Dit vraagt om flexibiliteit en aanpassing, zoals het nog beter in beeld komen bij onze doelgroepen. En daarom hebben wij jou nodig!

Een groot deel van je werk is gericht op de werving en behoud van onze medewerkers. Hiervoor zal je nauw samenwerken met de collega’s van Recruitment en HR.  Jij bent de verbindende schakel tussen de afdeling gro-up Merkmakers en de verschillende domeinen, en in het bijzonder de afdeling HR. Je adviseert op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, coördinatie en realisering van het arbeidsmarktcommunicatieplan en nieuwe projectplannen. (Denk aan wervingscampagnes, optimalisatie van de werkenbij-website en de candidate journey). Jij trekt initiatieven makkelijk naar je toe en deinst er niet voor terug om je grenzen te verleggen en alles uit jezelf te halen. Zowel in- als extern weet jij mensen te enthousiasmeren en mee te krijgen.

Kortom, een leuke job waarin jij, in deze krappe arbeidsmarkt, met de juiste boodschap en via de beste kanalen, echt het verschil kan maken!


Jouw nieuwe werkplek

De afdeling gro-up Merkmakers is verantwoordelijk voor alle activiteiten die zorgen voor een goede merkbeleving bij de verschillende doelgroepen en binnen de eigen organisatie. Met als doel het merk gro-up top of mind te laten zijn bij externe stakeholders waarbij we de verkoop van onze diensten en producten stimuleren. En dat doen we door een stevige merkidentiteit neer te zetten waardoor onze interne stakeholders met trots het merk uitdragen, dat alle domeinen vertegenwoordigt en samen de totale dienstverlening van gro-up vormt.

Wat breng jij?

Jij vindt het leuk om met verschillende projecten bezig te zijn. Natuurlijk ben je op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Je hebt goede adviesvaardigheden, bent dienstverlenend en enorm taalvaardig. Ook vragen wij:

  • Een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van marketing en communicatie.
  • Meerdere jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Goed kunnen plannen en organiseren.
  • Goed om kunnen gaan met deadlines.
  • Analytisch vermogen voor het vertalen van de behoeften naar een project, content of activiteit.
  • Je bent proactief, zelfstandig en in het bezit van een gezonde dosis doorzettingsvermogen.

Wat gro-up jou biedt

Je komt terecht in een fijn hecht team. Tegelijk ben je deel van iets groters: gro-up waar we met 3000 collega’s –in allerlei specialismen - het verschil maken voor kinderen en hun ouders/opvoeders. Zo’n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen. Verder bieden we jou:

  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 2.956,- en maximaal € 4.358,- op basis van een
    36-urige werkweek (cao Sociaal Werk, schaal 9), afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Loopbaanbudget (LBB) om opleidingen en studies te volgen.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er vrije dagen van te kopen.
  • Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Als een sterke werkgever kan gro-up je een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden bieden, met o.a. een fietsplan, collectieve verzekeringen, een thuiswerkvergoeding en een regeling voor thuiswerkmiddelen.

Wil je meer weten?

Op deze website stellen we ‘gro-up’ aan je voor.

Voor vragen over de baan en het team kun je contact opnemen met Chantal Ho‑A‑Hing, manager marketing & communicatie van de afdeling gro-up Merkmakers, bereikbaar via 06-51197216.

Ook ben je altijd welkom met vragen bij Annemarie Roozeboom, recruiter, bereikbaar via 06-83125285.

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures