Direct naar inhoud
Bekijk alle hoofdkantoorbanen

Ambtelijk secretaris OR

  • 2.805 tot 4.188 (Sociaal werk)
  • < 20 uur
  • Spoorhaven 10-18, 2651 AV Berkel en Rodenrijs

Wat ga je doen als ambtelijk secretaris OR?

Als ambtelijk secretaris van de Ondernemingsraad (OR) zorg je ervoor dat de OR optimaal wordt ondersteund en effectief functioneert. Je bent de spil in de organisatie en houdt de OR-werkzaamheden soepel draaiende, zowel op administratief als op beleidsmatig en inhoudelijk vlak. Je beheert de correspondentie en documentatie van de OR en verzorgt de verslaglegging en notulen van vergaderingen. Daarnaast stel je relevante informatie beschikbaar en bereid je adviezen en instemmingsverzoeken voor. Ook het organiseren en voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten behoort tot jouw verantwoordelijkheden. Verder houd je toezicht op de naleving van wet- en regelgeving, zoals de Wet op de ondernemingsraden (WOR) en de Arbowet, en adviseer je de OR hierover. Tot slot ben je verantwoordelijk voor het opstellen en verspreiden van het jaarlijkse OR-verslag.

In gesprek met jouw toekomstige collega,
bij Hoofdkantoor

Wat zoeken jullie in een nieuwe collega?

Wij zijn op zoek naar iemand met secretariële werkervaring en kennis van de wet op ondernemingsraden (WOR). Je bent communicatief vaardig en hebt een enthousiaste uitstraling. We zoeken iemand die 12 uur beschikbaar is, in ieder geval op maandag. Je werktijden kun je flexibel indelen.

Kun je meer vertellen over het team? 

De ondernemingsraad bij gro-up bestaat uit leden vanuit Staf en Services, Buurtwerk, Kinderopvang, Jeugdhulp en Kraamzorg. De OR speelt een centrale rol in advies, organisatieontwikkeling, risicomanagement en communicatie en voert periodiek overleg met de raad van bestuur. Je ontvangt hiërarchisch leiding van de Directeur Mens & Organisatie en werkt in de praktijk nauw samen met het Dagelijks Bestuur (DB) van de OR.

Waarom is het fijn werken bij gro-up? 

Bij gro-up ben je onderdeel van een maatschappelijk betrokken organisatie. Samen met je collega’s uit kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk werk je voor kind, gezin en buurt. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. 3000+ collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.

Waar kom je te werken? 

Je komt te werken op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs. Hier heb je alles tot je beschikking wat nodig is om je werk goed te doen. De locatie is goed bereikbaar met de fiets, auto en het OV (nabij metrostation Rodenrijs). Je vindt ons op Spoorhaven 10-18.

Dit krijg je van gro-up

Dit breng je mee als ambtelijk secretaris OR

Stel een vraag

Het sollicitatieproces in zes stappen

Stap 1. Solliciteren

Onze recruiters beoordelen jouw sollicitatie op ervaring en motivatie. Je ontvangt binnen een week een reactie.

Stap 2. Telefonisch gesprek

Zien we een match? We bellen je om wat extra vragen te stellen en meer over de functie en gro-up te vertellen.

Stap 3. Kennismaking

Je gaat in gesprek met je toekomstige leidinggevende en/of collega. Tijdens dit gesprek kun je al jouw vragen stellen.

Stap 4. Tweede gesprek

Vaak volgt een tweede gesprek met een collega en/of leidinggevende. We bespreken de functie en verantwoordelijkheden.

Stap 5. Aanbod

Zijn we beiden enthousiast? Je ontvangt een arbeidsvoorwaardenvoorstel en hoeft alleen nog digitaal te ondertekenen.

Stap 6. Welkom bij gro-up!

Het aftellen naar je eerste werkdag kan beginnen. We bereiden alles samen voor zodat jij goed kunt starten.

Groeien doe jesamenbij gro-up

Op het hoofdkantoor ben je onderdeel van gro-up, een krachtig netwerk van kraamzorg, kinderopvang, buurtwerk en jeugdhulp. Samen ondersteunen we kind, gezin en buurt van een half jaar voor geboorte, tot het moment dat iemand volledig op eigen benen kan staan. Zo bouwen we samen aan een ideale wereld waarin iedereen de ruimte krijgt om het mooiste uit zichzelf te halen.

Gro-up samen illustratie